שותפות בין שר-אל תיירות - לגולדפיש שיווק

בשנת 2017 ביקש מנכ”ל החברה של שר-אל תיירות, הכולל סיורים, כנסים, מלונות, אוטובוסים ונדל”ן, ביקש להיפגש עם מנכ”ל השיווק של גולדפיש, ג’ייק פישמן. לאחר סדרת דיונים ופגישות אסטרטגיה, הובאה גולדפיש שיווק לניהול הפלטפורמה הדיגיטלית הגלובלית של החברה. זה כלל גם יצירת תוכן, שכן לחברה לא הייתה לפני כן אדם שעסק בזה בתוך החברה. המנכ”ל של שר-אל תיירות, ראה הזדמנות לשכור חברה שיווקית שתביא תוצאות שהוא לא יכול היה לפני כן. לאחר שכירתנו, המנכ”ל מצא צמיחה ניכרת בתחומי המעורבות במדיה החברתית והגעה של הקהל למותג, תנועה רבה לאתרים, הרשמות לתכנים ועוד…

מטרות גולדפיש שיווק- 100,000 עוקבים בפייסבוק

לאחר התייעצות עם מנכ”ל החברה, הצוות שלנו שם את המטרה להגיע ל 100,000 עוקבים בפייסבוק במהלך 5 החודשים הקרובים. בנוסף, הצוות שלנו יצא ליצירת תכני SEO בכדי להניע תנועה רבה יותר לאתר האינטרנט (ראה תוצאות בהמשך). כדי להשיג את יעדנו, 100 אלף עוקבים, שילבנו את הדברים הבאים:

  1. פיתוח התוכן המתאים בכדי ליצור ” משפך “
  2. שיתוף פעולה עם צוות שר-אל לצילום סדרה קצרה לפרסום על גבי אוטובוסים.
  3. שימוש בתיוג נכון, בבקשת שיתופים והצגת ערך גבוה למותג.
  4. אסטרטגיית תקציב הקמפיין שלנו עוצבה מחדש כדי להקדיש כ- 85% להגדלת העמודים.
  5. הפצה עקבית, קמפיינים A / B / C, הערכות וארגון מחדש כדי להתייעל.
  6. חמישה חודשים של חזרה על כל האמור לעיל, תוך מאמץ יומיומי ושבועי להשיג צמיחה.

לאחר 5 חודשי עבודה בקמפיין, גולדפיש שיווק עלה בהצלחה על 100,000 עוקבים בדף הפייסבוק של שר-אל תיירות. נכון לעכשיו העמוד הוא מעל 135,000 והסוכנות שלנו ממשיכה לשרת את החברה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות.