שיווק מודרני-יומי 500 מיליון רשומים

שיווק במדיה החברתית הוא חובה קיומית לעסקים כיום. בשנים האחרונות אנו עדים לכ-3.8 מיליארד אנשים שמשתמשים באינטרנט, כאשר 2.89 מיליארד מתוכם פעילים בפלטפורמות המדיה החברתית. זו מערכת אקולוגית עצומה לחשיפת והרחבת המותג של החברה שלך! מדיה חברתית

התוכן הוא המלך

כחלק מהייחודיות של חברת ״גולדפיש שיווק״, אנו לא רק משווקים את התוכן הקיים עבור לקוחותינו, אלא גם מסייעיים ביצירת תוכן איכותי תוך כדי הכוונה בתחום הווידאו והתחום החזותי. הצוות שלנו מתמחה בלעזור לכם למצוא ולשמר את קהל היעד שלכם, בלהרחיב את מעגל העוקבים אחר פעילותכם ובמיוחד בשיפור התדמית העסקית שלכם.

מודעות, מדיה חברתית & קמפיינים

חברת ״גולדפיש״ מתמחה בהפקת מודעות במדיה החברתית ובקידומי קמפיינים למען העסק שלכם. הגעה לקהל יעד חדש, גידול במכירות, שיפור התדמית והמותג- לא משנה איזו מטרה תציבו לעסק שלכם, חברת ״גולדפיש שיווק״ תעזור לכם לכבוש פסגות חדשות בעזרת אסטרטגיית שיווק מכוונת מטרה. בעזרת השירותים שלנו תוכלו לשבת בנינוחות בידיעה שיש מי שמנהל את דפי המדיה החברתית שלכם. צרו קשר איתנו עוד היום על מנת ללמוד איך להגדיל את כמות העוקבים, להרחיב את מספר הצפיות בתכני הוידאו, להגיע לקהלים חדשים, להביא לכדי תנועה רבה יותר באתר האינטרנט שלכם, לעצב תוכן מקצועי יותר ועוד!