אתר החברה שלך

ב״גולדפיש שיווק״ אנו רואים את האתר שלך כבית העסק שלך. כשמישהו נכנס לאתר שלך אנו שואפים שהוא מיד ייחשף לזהות, המטרה ולשירות שאתה מציע. תהליך יצירת האתר יכול להיתפס כזר ואף כמתריע היות וישנם המון אפשרויות וכיוונים שניתן לבחור בהם. סלוגנים רבים כמו ״בנה אתר משלך״ או ״קנה אתר במחיר של 250$ מהודו היום!״ עלולים להוות פיתוי ממשי בתחום בניית אתרים- אך מה באמת הבדל בין אתר שנבנה מראש לבין אתר מותאם אישית? זו שאלה נהדרת שנענה עליה מיד!

היתרונות של אתר מותאם אישית

ההבדלים בין פרוייקט מותאם אישית לבין בניית אתרים מראש (לפי תבנית) הם כמעט אינסופיים. ראשית, ישנם כיום עשרות סוגי אתרים שונים. על מנת לקבל החזר על ההשקעה באתר, עליכם לדעת מהו סוג האתר שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. מסחר אלקטרוני, בלוג, תיק עבודות, אתר אישי, מותאם לנייד, מאפשר בניית קהילה מקוונת- כל אלה הם רק טיפה בים בפרמטרים שעליך לקבוע בתהליך בניית האתר. אנחנו כאן על מנת לעזור לך לקחת את ההחלטות הנכונות עבור החברה שלך.

החזר השקעה על האתר

כבעלים של אתר חדש שעוצב, באחריותכם לשאול את עצמכם ״כיצד האתר יחזיר את ההשקעה שלי?״ על מנת לענות על השאלה הזו חשוב לחזור לתחילת התהליך. מה מכניס כסף לחברה שלך?לידים חדשים? אולי זה מתחיל בהרשמה לניוזלטר ואז מתפתח לקמפיין שבו הלקוח הפוטנציאלי נחשף למותג שלך? בלי קשר לתהליך עצמו- האתר מהווה חלק בלתי נפרד והתחלתי! התייחס לאתר שלך ככלי לצמחיה כלכלית!