פורום השואה הבינלאומי | אסטרטגיה דיגיטלית

משרד ״גודלפיש שיווק בע״מ״, שמשמש כיום כיועץ תקשורת עבור משרדו של ראש הממשלה, זומן על ידי משרד העיתונות הממשלתית כדי לתכנן אסטרטגית וליישם את ההפצה והקידום הבינלאומי של אירועי ציון 75 שנה לשחרור אושוויץ, ב-23 לינואר בירושלים. 

מדובר באירוע יחיד במינו שנחשב בעיני רבים כאירוע בינלאומי הגדול בישראל מאז ומעולם. 

מעל 45 מנהיגים עולמיים הגיעו ממדינות בכל רחבי העולם כדי לכבד את יום הציון לשחרור גטו אושוויץ ואת אלה שאבדו בשואה. ההזדמנות הייחודיות של אירוע כזה היה להמחיש את מערכות היחסים החזקות של ישראל עם מנהיגי עולם גדולים- דבר שאפשרי רק בזכות חשיפה טובה, יחסי ציבור ויצירת מודעות סביב אירוע היסטורי שכזה.

מעל מיליון צפיות תוך פחות מ-24 שעות!

כאשר נותרו רק שבועות אחרים לתכנון פורום השואה הבינלאומי, לשכת העיתונות הממשלתית, משרד ראש הממשלה ומשרד הנשיא פעלו ועמלו קשות למען פיתוח אסטרטגיות של הפקה והפצה כדי להבטיח את ההצלחה הכלל-עולמית של האירוע.  ״גולדפיש שיווק״, שקיבל זכויות בלעדיות לקידום התוכן, שימש את לשכת העיתונות הממשלתית כמפיץ הבלעדי למקורות מדיה זרה. ארגונים שונים, כלי תקשורות מכל רחבי העולם, משרד ממשלה ומשפיענים רבים הקימו קשרים של מדיה חברתית לדף ה-gpo (לשכת העיתונות הממשלתית) בשביל לקבל גישה לאירוע בשידור חי. והמספרים לא שיקרו! תוך פחות מ-24 שעות התוכן הדיגיטלי צבר מעל מליון צפיות (באופן אורגני בלבד)!

השבוע המסוקר ביותר אי פעם

אירוע פורום השואה הבינלאומי התרחש ביד ושם בירושלים. הצוות של ״גולדפיש שיווק״ עבד מתוך המתחם כדי לשווק ולנהל את כל הפצת התוכן הבינלאומי. מדובר בהצלחה חסרת תקדים שהנגישה והביאה את תוכן האירוע למיליוני אנשים בכל העולם. השבוע של אירועי הפורום נחשב לשבוע הדיגיטלי הגדול ביותר של משרדי העיתונות הממשלתית בכל הזמנים!

האירוע היווה הצלחה אמיתית. בזכות ייעוץ נכון, בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ומאמצי מדיה חברתית, משרד העיתונות הממשלתית, משרד ראש הממשלה ומשרד הנשיא הצליחו להגיע לקהלים בכל העולם עם מסר של אחדות והנצחה. 

צרו איתנו קשר עוד היום בכתובת info@goldfish.marketing