דה בוקס ישראל

דה בוקס ישראל, סדרה המשודרת ברשתות הטלוויזיה הגדולות בישראל, הייתה זקוקה לחברת שיווק וניהול פרוייקטים מקצועית. לאחר כמה פגישות עם בעלי הסדרה, נשכרנו על ידי ״דורי מדיה״ לספק להם את השירותים הדרושים. המחסור המרכזי היה בניהול משאבי האנוש ובהיעדר התאמה בין הפלטפורמות השונות- דברים שבסופו של דבר מאפשר הגעה לקהלי יעד רחבים יותר וצפייה מרובה בתכנים. חברת ״גולדפיש שיווק״ נתבקשה בנוסף לכך גם להצטרף לישיבות השיווק שהתנהלו בין יוצרי הסדרה לבין רשת הקניונים הישראלית ״עזריאלי״.

יעילות רבה יותר | משאבי אנוש

לקראת העונה השנייה של התוכנית, צוות השיווק של ״גולדפיש״ סיפק ל״דורי מדיה״ מערכת הרשמה ושילוב פלטפורמות שנועדו לצמצם את כמות כוח האדם הדרושה לניהול הפרויקט. כמו כן, הצוות שלנו סיפק שירותי ניהול מדיה חברתית רחבה והפצת תוכן. בתוך מספר שבועות בלבד הצלחנו להגיע לאלפי נרשמים שהביאו להשתתפות של מתמודדים מוכשרים יותר מהמצופה. 

תוצאות גדולות | 40 מיליון

המערכת שנוצרה על ידי צוות ״גולדפיש״ אפשרה ל״דורי מדיה״ להציג את כל המידע על משתתפי התוכנית ובנוסף, לנהל את הסטטוס של המשתתפים. לאחר הופעת הבכורה, קידום התוכנית בפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם סיפק לתוכנית:

  • צפייה בתכני הוידאו במשך 40 מיליון דקות
  • 23,500 קליקים במדיה החברתית
  • מעל 500,000 צפיות בפייסבוק ובאינסטגרם
  • 2 מיליון התרשמויות באמצעות שיווק ממוקד