מה זה מיתוג?

בין אם החברה שלך נמצאת בשלבים מקדימים שלה או שהיא ישות מנוסה, מיתוג עשוי להופיע כנושא בישיבות צוות. חלקם עשויים לשאול "האם עלינו לשקול מיתוג מחדש?" או "כיצד נוכל למתג את המוצר שלנו במחיר סביר?" לא משנה מה הצורה או הגודל, החברה שלך חייבת לשקול מחדש את המיתוג שלה על בסיס קבוע. כדי להתחיל בדרך לפיתוח המותג המתאים לחברה שלך, צריך לשקול את ערכי הליבה והיתרונות התחרותיים של העסק או הארגון שלך. הקצה איכויות ותכונות כאילו מדובר באורגניזם חי. בשלב הבא, תבלו זמן עם מנהלי הליבה שלכם בכדי להבין כיצד קהל הלקוחות הנוכחי שלכם רואה את החברה, ומה תהיה תגובתם לשאלה זו. אם אתה מגלה שיש פער משמעותי, שקול לקחת סוכנות שיווק שתעזור לך להעמיק בנושא זה יותר לעומק.

איך חשוב המיתוג?

ניתן להגדיר מיתוג כאופן שבו אנשים רואים את החברה שלך ותופסים אותם. אמנם בפשטות נאמר, זו משימה אדירה שחברות מקדישות בצדק כמות משמעותית של משאבים לפיתוח ותחזוקה. בחברת גולדפיש שיווק, הצוות שלנו ראה רבים מסטארט-אפים יוצאים למסע הגילוי העצמי כדי למקם את עצמם בשוק רווי תחרות. הצוות שלנו עובד איתם באופן הדוק בכדי לחלץ את זהות החברה שלהם, תוך מיקום עצמם עם יתרון תחרותי אמיתי. הצלחה רבה מגיעה כאשר הלקוחות שלך מבינים, מעריכים ומעורבים עם המותג שלך באופן משמעותי.

איך אני יכול למתג את החברה שלי?

יכול להיות ששמעת מישהו שואל "מה זה מיתוג?" המונח שימש במגוון תחומים תוך כדי צורה והגדרה משלו. לענייננו, אנו ניגשים למונח מנקודת המבט של הקמת החברה והבעה. אמנם נכון שמותג מאגד מספר תוצאות כמו לוגו, כרטיסי ביקור, אתר אינטרנט ועוד, אך אלה אינם פריטי הליבה בכל הקשור להקמת המותג. אז מה זה מיתוג באמת? כשאנחנו מדברים על מיתוג אמיתי, אנחנו באמת מדברים על זהות.