פורום השואה הבינלאומי | אסטרטגיה דיגיטלית

שימוש כיועצי התקשורת של משרד ראש הממשלה, ג’ייק פישמן וגולדפיש שיווק הוזמנו על ידי משרד העיתונות הממשלתית להוביל ליצירה ויישום של אסטרטגיות דיגיטליות להפצה וקידום בינלאומי לציון 75 שנה לשחרור ההנצחה באושוויץ בירושלים ב-23 בינואר, 2020.

האירוע היה אחד מסוגו, וראה בעיני רבים את האירוע הבינלאומי הגדול בישראל מאז ומעולם.

מעל 45 מנהיגים עולמיים הגיעו ממדינות בכל רחבי העולם בכדי לכבד את יום השנה ולכבד את אלה שאבדו בשואה. ההזדמנות המרכזית של מדינת ישראל נמצאה בחשיפת יחסי הציבור ובמודעות סביב אירוע היסטורי זה – המטרה הייתה להמחיש את מערכות היחסים החזקות והעולמיות המנוהלות על ידי מנהיגי העולם ואת מדינת ישראל.

נושא המפתח: היה צורך בפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית נכונה (וביצוע) בכדי להביא אירוע זה למיליונים ברחבי העולם.

מעל מליון צפיות תוך פחות מ-24 שעות

שבועות בלבד היו להתכונן לפורום השואה ההבינלאומי, לשכת העיתונות הממשלתית, משרד ראש הממשלה ומשרד הנשיא פעלו במקביל בפיתוח אסטרטגיות, הפקה והפצה בכדי להפוך את האירוע להצלחה עולמית.

עם זכויות בלעדיות לקידום התוכן, גולדפיש שיווק שימש את לשכת העיתונות הממשלתית כמפיץ מפתח למקורות מדיה זרה באמצעות קידום דיגיטלי. ארגונים, כלי תקשורת, משרדי ממשלה ומשפיעים הקימו קשרים של מדיה חברתית לדף ה- GPO (לשכת העיתונות הממשלתית) בכדי לקבל גישה לאירוע בלייב.

 

המספרים לא שקרו! תוך פחות מ- 24 שעות, התוכן הדיגיטלי הממוקד בינלאומית צבר למעלה ממיליון צפיות (באופן אורגני בלבד).

השבוע הגדול ביותר אי פעם

האירוע התרחש ביד ושם בירושלים, שם הצליח צוות גולדפיש שיווק לנהל את כל הפצת התוכן הבינלאומי. זו הייתה הצלחה אדירה שהביאה את תוכן האירוע למיליוני אנשים מכל העולם. זה היה השבוע הדיגיטלי הגדול ביותר של משרדי העיתונות הממשלתית בכל הזמנים.

האירוע היה הצלחה אמיתית! עקב ביצוע ייעוץ נכון שלפני אירוע, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ומאמצי מדיה חברתית, משרד העיתונות הממשלתית, משרד ראש הממשלה ומשרד הנשיא הגיעו באמת לעולם עם מסר של אחדות והנצחה.

צרו איתנו קשר עוד היום בכתובת info@goldfish.marketing