מטרה | הגעה למעל 20 מיליון אנשים

להקת שלוה, שהוקמה בירושלים, הייוותה ביטוי למרכז שלוה הגדול והמוכר. מרכז שלוה הוכרה על ידי מנהיגים מרכזיים ברחבי העולם, כולל נשיאים ומנהיגים עסקיים גלובליים, והייתה היסטוריה של תמיכתם של אנשים מרכזיים שנחשבו נלהבים מהעבודה הנעשית עם ילדים ישראלים עם צרכים מיוחדים.

מרכז שלווה & גולדפיש שיווק

בשנת 2018 פנתה מרכז שלוה לגולדפיש שיווק. להקת שלוה הייתה אמורה לצאת לראשונה בתוכנית ישראלית מקומית (הכוכב הבא), שדומה ל”אמריקן איידול”. תחרות הזמר מעבירה את הגמר שלה לתחרות האירוויזיון הידועה בעולם. צוות האסטרטגים שלנו הציג הצעה יוצאת מן הכלל, לבניית המותג והמוניטין של הלהקה במדינת ישראל.

כמה מנושאי המפתח אליהם התייחס הצוות שלנו בתחילה היו:

  1. להקת שלוה מעולם לא עמדה לבדה בנפרד ממרכז שלוה ולא הייתה לה שום אסטרטגיית תקשורת שגרמה לה להעלות בכוכב הבא.
  2. הערכה של חברי מועצת המנהלים וחברי הלהקה לתקשורת
  3. ניתוח המגמות המקומיות והעולמיות, תגובת הצופים והאפיקים הטלוויזיונים.
  4. יצירת אסטרטגיית תקשורת מקומית כדי להעניק ללהקה חשיפה מהירה (יחד עם טדי הפקות)
  5. ייעוץ אסטרטגי בנושא תקשורת וקידום עולמי לפני ואחרי האירוויזיון
  6. יצירת אסטרטגיות שמרכז שלוה ירוויח

 

לאחר פגישות מרובות עם מנהלי להקת שלווה ומנהליה, המטרת הצוות שלנו היה להביא את תוכן הלהקה למיליוני ישראלים. בתוך שבועות הצוות שלנו הביא בהצלחה את תכני הווידיאו והשמע של הלהקה ליותר מ -5 מיליון ישראלים, והלהקה הייתה בדרכה להיות אייקון ישראלי.

 

להקת שלוה המשיכה להיבחר עד הגמר בתכנית “הכוכב הבא”, ובסופו של דבר הוצע לה להופיע על במת האירוויזיון. בשלב זה, מרכז שלווה ביקשה מגולדפיש שיווק לייצר קמפיין להגדלת שם המרכז ברמה הגלובלית. הצוות שלנו עבד עם אפיקי חדשות רבים, ניהל את המדיה החברתית של הארגון, את אתר הלהקה והתמקד בקמפיינים של מודעות ממוקדות שהביאו את טווח ההגעה שלהם ליותר מ 20 מיליון אנשים ברחבי העולם!

 

נשמח להתחיל יחד את סיפור ההצלחה של החברה שלך.

צרו קשר היום לייעוץ ללא תשלום. התקשרו או שלחו לנו הודעה עכשיו.