דה בוקס” ישראל”

דה בוקס ישראל הינה סדרה שנתית המשודרת ברשתות הטלוויזיה הגדולות בישראל, הייתה זקוקה לחברת שיווק וניהול פרויקטים מקצועית. לאחר פגישות עם בעל הסדרה, נשכרנו ע”י דורי מדיה, ג’ייק פישמן וצוות השיווק של גולדפיש כדי לספק את השירותים הדרושים. המחסור המרכזי שלהם היה בניהול משאבי האנוש הכבד של ההפקה, חוסר שילוב פלטפורמות, הזדמנות גדולה יותר להגעה לקהל היעד ולצפייה בתכנים. חברת גולדפיש שיווק התבקשה גם היא להצטרף לישיבת השיווק המשלבת בתוכה שותפות בין הסדרה לבין קניוני העילית בישראל “עזריאלי”

יעילות רבה יותר | משאבי אנוש

לקראת העונה השנייה של התוכנית, צוות השיווק של גולדפיש סיפק לדורי מדיה מערכת הרשמה ושילוב פלטפורמות בשירות מלא בכדי לצמצם את מספר העובדים הדרושים לניהול. כמו כן, הצוות סיפק שירותי ניהול מדיה חברתית מלאה והפצת תוכן. בתוך שבועות נרכשו אלפי הרשמות, שהביאו מתמודדים מוסמכים הרבה יותר מהמצופה.

תוצאות גדולות | 40 מיליון

המערכת שנוצרה לאחרונה, אפשרה לדורי מדיה להציג את כל המידע על המשתתפים ולנהל את הסטטוס שלהם בתוך מערכת חדשה שנוצרה. לאחר הופעת הבכורה, קידום התוכנית ברחבי פייסבוק יוטיוב ואינסטגרם תוצאות התכנית הראו:

  • 40 מיליון דקות של תוכן וידאו נצפו
  • 23,500 קליקים הושגו במדיה החברתית
  • יותר מ- 500,000 צפיות בפייסבוק ובאינסטגרם
  • 2 מיליון הופעות הושגו באמצעות שיווק ממוקד

הסדרה הייתה כה מוצלחת, עד שבעלים של חברת ההפקה ביקש מצוות גולדפיש שיווק ליצר תוכן חזותי מבוסס מכירות כדי להציג למקומות שונים את ההצלחה המסחררת שנבעה מהסדרה ולהפצתה בעולם.

 

התחל את סיפור ההצלחה שלך עוד היום עם ייעוץ חינם עם גולדפיש שיווק.

התקשר או שלח הודעה עכשיו.